בעיות באיברים פנימיים

סובלים סובלים מבעיות בתפקוד באיברים פנימיים כגון עצירויות, ריפלוקס, דלקות חוזרות בדרכי השתן ועוד. טיפול Fascial Manipulation יכול לעזור לכם.

כשאנו עוברים ניתוח או פציעה משמעותית כלשהי ייווצרו בגופנו הידבקויות שיכולות ליצור מתח על רקמת החיבור של האיברים הפנימיים ולגרום לליקוי בתפקודם.  כך לדוגמא, אנשים שעברו ניתוחי בטן  שונים עלולים בעתיד לסבול מחסימות מעיים או עצירויות בשל הידבקויות.  

כל האיברים הפנימיים בגופנו מעוגנים לקירות הבטן והגב על ידי רקמת החיבור (פאשיה / פאסיה).

דמיינו שכל האזור מהצוואר ועד המפשעה הוא כמו גליל רחב שבתוכו יש רשת מסועפת, בתוך הרשת הזו, נמצאים כל האיברים הפנימיים של גופנו ומעוגנים בעזרת הרשת לגליל ומעוגנים גם אחד לשני.

 למעשה כך גופנו נראה מבפנים- כל איבר פנימי בגופנו עטוף בשני סוגים של רקמת חיבור- האחת דקה ואלסטית-צמודה לאיבר הפנימי והשניה חזקה וסיבית יותר המחברת את אותו איבר פנימי לקיר הבטן והגב ומחברת אותו לאיברים פנימיים אחרים.

שתי רקמות החיבור הללו צריכות להגן על האיבר ולעגן אותו למקומו וכמו כן  לאפשר לו לנוע בחלל (כפי שהמעי זז מעט בחלל הבטן כשאנחנו שוכבים בתנוחת עובר) ולאפשר לו לבצע את התנועה שלו עצמו (לב פועם, מעי נע בתנועה גלית שנקראת פריסטלטיקה, ריאות מתרחבות ומתכווצות בעת הנשימה ועוד)

ניתוחים/פציעות/מחלות כרוניות יגרמו לשינוי של רקמת החיבור, יפריעו לתנועת האיבר, תפקודו התקין, וישפיעו גם על האיברים הפנימיים הסמוכים אליו ומחוברים אליו באותה רקמת חיבור.  

טיפול באיברים פנימיים:

באילו מקרים כדאי להגיע לטיפול?

בעיה בתפקוד של מערכת הנשימה, עיכול, שתן, קושי בכניסה להריון, כאבי מחזור קשים ואף במקרים מסוימים של דלקות כרוניות באיברים פנימיים. 

אם אתם סובלים מבעיה פנימית וטרם מצאתם מזור אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכדי להבין האם ואיך נוכל לעזור לכם.

כיצד מתבצע הטיפול?

בטיפול פאשיאל מניפוליישן (Fascial Manipulation), אנו מתחקרים לעומק את ההיסטוריה הרפואית של המטופל ולאחריה מבצעים טיפול מנואלי שמטרתו לשחרר את ההידבקויות המפריעות לתפקוד התקין של האיברים הפנימיים.

״כשמטפלים בגוף האדם על מנת לתת מענה מדויק ולמצוא את מקור הבעיה חייבים להסתכל על הגוף בצורה הוליסטית״

נטלי ברטלר

כל טיפול אצלנו מבוצע בארבע עיניים, בחדר סגור ויחס אישי ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר על מנת להעניק לך את הטיפול הטוב ביותר

בכל בעיה אקוטית או כרונית אנחנו כאן על מנת לעזור לכם להחלים באופן
המהיר והטוב ביותר, במקצועיות בלתי מתפשרת ויחס חם ואישי.

תרצו לשאול אותנו משהו? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

או התקשרו עכשיו: 054-9161595

מטופלים ממליצים

נטלי אהובה, כבר 10 שנים את הכתובת שלי לכל מכאוב. גיליתי אותך לאחר התאונה הקשה שהייתה לי, ובמהלך הניתוחים המורכבים שאחריה. את החזרת אותי לחיים של פעילות, ספורט והרבה פחות כאב. המקצועיות, הידע הרב באנטומיה של הגוף, ושיטת העבודה שלך, ביחד עם החיוך והאמפתיה החזירו לי חיים של משמעות ולא רק עיסוק בכאב ובחולי. התמיכה שלך לכל אורך הדרך, האכפתיות, והיסודיות הבלתי מתפשרות, כל אלו עושים אותך לאדם הכל כך חשוב בחיי שאת. תודה רבה ושוב תודה
רעיה מוגרבי
נטלי היא קוסמת. ידע רחב, אישיות כובשת וידיים מזהב. זו לא עוד פיזיותרפיה, זו רפואת הגוף בידיים הכי מקצועיות שיש. זכות גדולה להיות מטופלת במרפאה של נטלי
יהודית אשד
״כל אחד יודע שלא רק מכוניות נזקקות מעת לעת לתחזוקה. גם אנחנו חייבים בטיפול 10.000. לפחות זו הייתה תחושתי כאשר התפעלתי מהעובדה שהמתעמלת לינוי אשרם הגיעה לטוקיו במצב גופני מעולה, שסייע לה לזכות במדליית הזהב האולימפית. בדקתי מי הצוות שהיה לצידה, וכך, למזלי הטוב, הגעתי לנטלי ברטלר. היא הפיזיותרפיסטית האישית של לינוי. החלטתי שמה שטוב לאלופה אולימפית, טוב גם עבורי. נתתי בה אמון מלא ולאחר כל טיפול יצאתי ממנו רגוע, נינוח, ובעיקר בתחושה שמלאי האנרגיות שלי התמלא כאילו באורח פלא. אני מאושר שנטלי הפכה גם לפיזיותרפיסטית שלי. כל הכבוד לך. וגם אם לא הכרתיך לפני שנים, מתברר שלעולם לא מאוחר. אין כמוך. יבורכו ידייך.״
דני דבורין

האווירה בקליניקה